Zbigniew Stępniak
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Twórcze inspiracje chorałem gregoriańskim Oscara Laggera (ur. 1934) w wybranych solowych kompozycjach na niski bas Opublikowano w: Musica Ecclesiastica 2019 / Tom 14 / s. 19 - 272019CZYSTY TEKST
Zbigniew Stępniak, Twórcze inspiracje chorałem gregoriańskim Oscara Laggera (ur. 1934) w wybranych solowych kompozycjach na niski bas , Musica Ecclesiastica, 2019 / Tom 14, s. 19 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Stępniak", title = "Twórcze inspiracje chorałem gregoriańskim Oscara Laggera (ur. 1934) w wybranych solowych kompozycjach na niski bas ", journal = "Musica Ecclesiastica", issue = "2019 / Tom 14", pages = "19 - 27" }
-
Teologiczno-retoryczny kontekst słowa i muzyki w koncercie wokalnym "Salve coelestis Pater" Franza Tundera (1614-1664) na bas solo, skrzypce i basso continuo Opublikowano w: Seminare. Poszukiwania naukowe 2017 / Tom 38 / Numer 3 / s. 193 - 2072017CZYSTY TEKST
Zbigniew Stępniak, Teologiczno-retoryczny kontekst słowa i muzyki w koncercie wokalnym "Salve coelestis Pater" Franza Tundera (1614-1664) na bas solo, skrzypce i basso continuo , Seminare. Poszukiwania naukowe, 2017 / Tom 38 / Numer 3, s. 193 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Stępniak", title = "Teologiczno-retoryczny kontekst słowa i muzyki w koncercie wokalnym "Salve coelestis Pater" Franza Tundera (1614-1664) na bas solo, skrzypce i basso continuo ", journal = "Seminare. Poszukiwania naukowe", issue = "2017 / Tom 38 / Numer 3", pages = "193 - 207" }