Kinga Orzeł-Dereń
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Meandry wielokulturowości : tożsamość dzieci i dorosłych w społeczeństwie wielokulturowym na przykładzie Polonii brazylijskiej w municypium Cruz Machado Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2014 / Numer 2 (4) / s. 41 - 542014CZYSTY TEKST
Kinga Orzeł-Dereń, Meandry wielokulturowości : tożsamość dzieci i dorosłych w społeczeństwie wielokulturowym na przykładzie Polonii brazylijskiej w municypium Cruz Machado, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2014 / Numer 2 (4), s. 41 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Orzeł-Dereń", title = "Meandry wielokulturowości : tożsamość dzieci i dorosłych w społeczeństwie wielokulturowym na przykładzie Polonii brazylijskiej w municypium Cruz Machado", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2014 / Numer 2 (4)", pages = "41 - 54" }
-
Historia szkolnictwa polskiego w Brazylii na przykładzie wybranych stanów Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica 2021 / Tom 17 / s. 159 - 1742021CZYSTY TEKST
Kinga Orzeł-Dereń, Beata Sufa, Historia szkolnictwa polskiego w Brazylii na przykładzie wybranych stanów , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2021 / Tom 17, s. 159 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Orzeł-Dereń, Beata Sufa", title = "Historia szkolnictwa polskiego w Brazylii na przykładzie wybranych stanów ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2021 / Tom 17", pages = "159 - 174" }