Joanna Golonka-Legut
2 articles in 2 journals
-
Teledysk muzyczny w przestrzeni badań nad edukacją, na przykładzie analizy i interpretacji teledysku do utworu "The Last Refugee" Rogera Watersa Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer 3 (83) / p. 89 - 1022018Plain Text
Joanna Golonka-Legut, Martyna Pryszmont-Ciesielska, Teledysk muzyczny w przestrzeni badań nad edukacją, na przykładzie analizy i interpretacji teledysku do utworu "The Last Refugee" Rogera Watersa , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 3 (83), s. 89 - 102
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Golonka-Legut, Martyna Pryszmont-Ciesielska", title = "Teledysk muzyczny w przestrzeni badań nad edukacją, na przykładzie analizy i interpretacji teledysku do utworu "The Last Refugee" Rogera Watersa ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 3 (83)", pages = "89 - 102" }
-
Jaki jest świat, który stwarza możliwość autentycznego Bycia Razem, czyli kilka refleksji o rodzinnym doświadczaniu lasu Published in: Wychowanie w Rodzinie 2022 / Tom 29 / p. 165 - 1772022Plain Text
Joanna Golonka-Legut, Jaki jest świat, który stwarza możliwość autentycznego Bycia Razem, czyli kilka refleksji o rodzinnym doświadczaniu lasu , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 29, s. 165 - 177
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Golonka-Legut", title = "Jaki jest świat, który stwarza możliwość autentycznego Bycia Razem, czyli kilka refleksji o rodzinnym doświadczaniu lasu ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 29", pages = "165 - 177" }