-
Matematyka dla uczniów szkół zawodowych – co to znaczy? : podejście teoretyczne Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 1(11) / s. 210 - 2152015CZYSTY TEKST
Ewa Swoboda, Matematyka dla uczniów szkół zawodowych – co to znaczy? : podejście teoretyczne, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 1(11), s. 210 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Swoboda", title = "Matematyka dla uczniów szkół zawodowych – co to znaczy? : podejście teoretyczne", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 1(11)", pages = "210 - 215" }
-
O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 72 - 772017CZYSTY TEKST
Ewa Swoboda, O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 72 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Swoboda", title = "O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "72 - 77" }
-
Język matematyki szkolnej - historyczne aspekty kształtowania się nazewnictwa geometrycznego Opublikowano w: Język. Religia. Tożsamość 2009 / Numer 3 / s. 195 - 2072009CZYSTY TEKST
Ewa Swoboda, Język matematyki szkolnej - historyczne aspekty kształtowania się nazewnictwa geometrycznego , Język. Religia. Tożsamość, 2009 / Numer 3, s. 195 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Swoboda", title = "Język matematyki szkolnej - historyczne aspekty kształtowania się nazewnictwa geometrycznego ", journal = "Język. Religia. Tożsamość", issue = "2009 / Numer 3", pages = "195 - 207" }