-
Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 305 - 3152015CZYSTY TEKST
Jolanta Sielecka, Monika Matecka, Eliza Dąbrowska, Joanna Zdanowska, Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 305 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Sielecka, Monika Matecka, Eliza Dąbrowska, Joanna Zdanowska", title = "Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "305 - 315" }
-
Kompetencje menedżera podmiotu leczniczego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 293 - 3042015CZYSTY TEKST
Monika Matecka, Jolanta Sielska, Eliza Dąbrowska, Kompetencje menedżera podmiotu leczniczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 293 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Matecka, Jolanta Sielska, Eliza Dąbrowska", title = "Kompetencje menedżera podmiotu leczniczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "293 - 304" }
-
Komunikacja jako element kompetencji zawodowych pracowników służby zdrowia Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 5 / s. 167 - 1822012CZYSTY TEKST
Ewa Jakubek, Maria Danuta Głowacka, Monika Matecka, Komunikacja jako element kompetencji zawodowych pracowników służby zdrowia , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 5, s. 167 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jakubek, Maria Danuta Głowacka, Monika Matecka", title = "Komunikacja jako element kompetencji zawodowych pracowników służby zdrowia ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 5", pages = "167 - 182" }
-
Kompetencje społeczne jako element kompetencji zawodowych menedżerów Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 5 / s. 239 - 2502012CZYSTY TEKST
Monika Matecka, Maria D. Głowacka, Ewa Jakubek, Kompetencje społeczne jako element kompetencji zawodowych menedżerów , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 5, s. 239 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Matecka, Maria D. Głowacka, Ewa Jakubek", title = "Kompetencje społeczne jako element kompetencji zawodowych menedżerów ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 5", pages = "239 - 250" }