Agnieszka Ertman
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingu banków Opublikowano w: Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku 2016 / Numer 2 (16) / s. 5 - 132016CZYSTY TEKST
Agnieszka Ertman, Agnieszka Grzybowska, Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingu banków, Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2016 / Numer 2 (16), s. 5 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Ertman, Agnieszka Grzybowska", title = "Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingu banków", journal = "Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku", issue = "2016 / Numer 2 (16)", pages = "5 - 13" }
-
Zróżnicowanie elastyczności rynków pracy w wybranych krajach europejskich oraz USA w świetle metody TOPSIS Opublikowano w: Oeconomia Copernicana 2011 / Tom 2 / Numer 3 / s. 43 - 642011CZYSTY TEKST
Agnieszka Ertman, Zróżnicowanie elastyczności rynków pracy w wybranych krajach europejskich oraz USA w świetle metody TOPSIS, Oeconomia Copernicana, 2011 / Tom 2 / Numer 3, s. 43 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Ertman", title = "Zróżnicowanie elastyczności rynków pracy w wybranych krajach europejskich oraz USA w świetle metody TOPSIS", journal = "Oeconomia Copernicana", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 3", pages = "43 - 64" }