Joanna Nogieć
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 281 - 2902017CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 281 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "281 - 290" }
-
Działania demarketingu w branży tytoniowej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 363 - 3722015CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, Działania demarketingu w branży tytoniowej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 363 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = "Działania demarketingu w branży tytoniowej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "363 - 372" }
-
Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 373 - 3802015CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 373 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = "Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "373 - 380" }
-
Prospołeczne zachowania młodych konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 503 - 5152011CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Prospołeczne zachowania młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 503 - 515
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Prospołeczne zachowania młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "503 - 515" }