TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 459 - 4712015CZYSTY TEKST
Krystyna Iwańska-Knop, Dagmara Skurpel, Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 459 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwańska-Knop, Dagmara Skurpel", title = "Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "459 - 471" }