-
Analiza wpływu ukształtowania rozłogu na wyniki ekonomiczne gospodarstw rodzinnych Lubelszczyzny Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 1998-1999 / Tom 32-33 / s. 91 - 103NoneCZYSTY TEKST
Urszula Gozdalik, Stanisław Gędek, Analiza wpływu ukształtowania rozłogu na wyniki ekonomiczne gospodarstw rodzinnych Lubelszczyzny, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 1998-1999 / Tom 32-33, s. 91 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Gozdalik, Stanisław Gędek", title = "Analiza wpływu ukształtowania rozłogu na wyniki ekonomiczne gospodarstw rodzinnych Lubelszczyzny", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "1998-1999 / Tom 32-33", pages = "91 - 103" }
-
Gospodarka przestrzenna jako element tworzenia szans rozwoju terenów wiejskich Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 1998-1999 / Tom 32-33 / s. 77 - 90NoneCZYSTY TEKST
Urszula Gozdalik, Gospodarka przestrzenna jako element tworzenia szans rozwoju terenów wiejskich, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 1998-1999 / Tom 32-33, s. 77 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Gozdalik", title = "Gospodarka przestrzenna jako element tworzenia szans rozwoju terenów wiejskich", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "1998-1999 / Tom 32-33", pages = "77 - 90" }
-
Niektóre aspekty adaptacji zarządzania marketingowego na przykładzie przedsiębiorstw ze strefy agrobiznesu woj. lubelskiego Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 1995-1996 / Tom 29-30 / s. 401 - 414NoneCZYSTY TEKST
Andrzej Gantner, Urszula Gozdalik, Niektóre aspekty adaptacji zarządzania marketingowego na przykładzie przedsiębiorstw ze strefy agrobiznesu woj. lubelskiego, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 1995-1996 / Tom 29-30, s. 401 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gantner, Urszula Gozdalik", title = "Niektóre aspekty adaptacji zarządzania marketingowego na przykładzie przedsiębiorstw ze strefy agrobiznesu woj. lubelskiego", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "1995-1996 / Tom 29-30", pages = "401 - 414" }