-
Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 117 - 1252010CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 117 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "117 - 125" }
-
Innovative Positioning as a Marketing Tool of Retailers on the Food Market Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2017 / Tom 5 / Numer 1 / s. 77 - 902017CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Magdalena Stefańska, Innovative Positioning as a Marketing Tool of Retailers on the Food Market, Entrepreneurial Business and Economics Review, 2017 / Tom 5 / Numer 1, s. 77 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska, Magdalena Stefańska", title = "Innovative Positioning as a Marketing Tool of Retailers on the Food Market", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2017 / Tom 5 / Numer 1", pages = "77 - 90" }
-
Innowacje marketingowe w handlu detalicznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 57 - 702016CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Sylwia Wiśniewska, Innowacje marketingowe w handlu detalicznym , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska, Sylwia Wiśniewska", title = "Innowacje marketingowe w handlu detalicznym ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "57 - 70" }
-
Transnarodowe korporacje handlowe i ich wpływ na gospodarkę krajów goszczących Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 689 - 6992011CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Transnarodowe korporacje handlowe i ich wpływ na gospodarkę krajów goszczących, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 689 - 699
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Transnarodowe korporacje handlowe i ich wpływ na gospodarkę krajów goszczących", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "689 - 699" }
-
Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 396 - 4022009CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 396 - 402
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "396 - 402" }
-
Retailers’ competitiveness on global markets Opublikowano w: Przedsiębiorczość Międzynarodowa 2017 / Tom 3 / Numer 1 / s. 175 - 1962017CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Retailers’ competitiveness on global markets, Przedsiębiorczość Międzynarodowa, 2017 / Tom 3 / Numer 1, s. 175 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Retailers’ competitiveness on global markets", journal = "Przedsiębiorczość Międzynarodowa", issue = "2017 / Tom 3 / Numer 1", pages = "175 - 196" }