Agata Młynarska-Jurczuk
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Czy naród może przeprosić? : uwarunkowania i charakterystyka zbiorowych aktów przeprosin Opublikowano w: Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne 2015 / Numer 12 / s. 55 - 702015CZYSTY TEKST
Agata Młynarska-Jurczuk, Czy naród może przeprosić? : uwarunkowania i charakterystyka zbiorowych aktów przeprosin, Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne, 2015 / Numer 12, s. 55 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Młynarska-Jurczuk", title = "Czy naród może przeprosić? : uwarunkowania i charakterystyka zbiorowych aktów przeprosin", journal = "Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne", issue = "2015 / Numer 12", pages = "55 - 70" }
-
Zarządzanie poczuciem winy jako środek wpływu w reklamie Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 209 - 2142013CZYSTY TEKST
Agata Młynarska-Jurczuk, Zarządzanie poczuciem winy jako środek wpływu w reklamie, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 209 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Młynarska-Jurczuk", title = "Zarządzanie poczuciem winy jako środek wpływu w reklamie", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "209 - 214" }