Agata Rosowska
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 134 - 1542012CZYSTY TEKST
Agata Rosowska, Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 134 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Rosowska", title = "Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "134 - 154" }