TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Niektóre aspekty adaptacji zarządzania marketingowego na przykładzie przedsiębiorstw ze strefy agrobiznesu woj. lubelskiego Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 1995-1996 / Tom 29-30 / s. 401 - 414NoneCZYSTY TEKST
Andrzej Gantner, Urszula Gozdalik, Niektóre aspekty adaptacji zarządzania marketingowego na przykładzie przedsiębiorstw ze strefy agrobiznesu woj. lubelskiego, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 1995-1996 / Tom 29-30, s. 401 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gantner, Urszula Gozdalik", title = "Niektóre aspekty adaptacji zarządzania marketingowego na przykładzie przedsiębiorstw ze strefy agrobiznesu woj. lubelskiego", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "1995-1996 / Tom 29-30", pages = "401 - 414" }