Dorota Szumna
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Aktywny uczeń na I etapie edukacyjnym – od idei do codziennych wyborów zawodowych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / s. 54 - 612016CZYSTY TEKST
Dorota Szumna, Aktywny uczeń na I etapie edukacyjnym – od idei do codziennych wyborów zawodowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 54 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Szumna", title = "Aktywny uczeń na I etapie edukacyjnym – od idei do codziennych wyborów zawodowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "54 - 61" }
-
Kompetencje językowe przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (na przykładzie prac dyplomowych) = The Language Competences of the Future Primary Education Teacher (On Example of Diploma Thesis) Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 1(19) / s. 92 - 1002017CZYSTY TEKST
Mariusz Kalandyk, Dorota Szumna, Kompetencje językowe przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (na przykładzie prac dyplomowych) = The Language Competences of the Future Primary Education Teacher (On Example of Diploma Thesis), Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 1(19), s. 92 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Kalandyk, Dorota Szumna", title = "Kompetencje językowe przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (na przykładzie prac dyplomowych) = The Language Competences of the Future Primary Education Teacher (On Example of Diploma Thesis)", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 1(19)", pages = "92 - 100" }
-
Młodzież licealna o swoich umiejętnościach uczenia się : na przykładzie badań w szkołach rzeszowskich Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 1(23) / s. 338 - 3442018CZYSTY TEKST
Dorota Szumna, Młodzież licealna o swoich umiejętnościach uczenia się : na przykładzie badań w szkołach rzeszowskich, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 1(23), s. 338 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Szumna", title = "Młodzież licealna o swoich umiejętnościach uczenia się : na przykładzie badań w szkołach rzeszowskich", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 1(23)", pages = "338 - 344" }
-
Przygotowanie nauczycieli klas I–III szkoły podstawowej do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem TI Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 4(14) / s. 11 - 172015CZYSTY TEKST
Dorota Szumna, Przygotowanie nauczycieli klas I–III szkoły podstawowej do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem TI, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 4(14), s. 11 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Szumna", title = "Przygotowanie nauczycieli klas I–III szkoły podstawowej do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem TI", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 4(14)", pages = "11 - 17" }