-
Zasady przyczepności przekazu w marketingu wirusowym − Analiza porównawcza efektów naśladownictwa kampanii promocyjnych firmy Apple Inc. Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 163 - 1842012CZYSTY TEKST
Michał Turniak, Zasady przyczepności przekazu w marketingu wirusowym − Analiza porównawcza efektów naśladownictwa kampanii promocyjnych firmy Apple Inc. , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 163 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Turniak", title = "Zasady przyczepności przekazu w marketingu wirusowym − Analiza porównawcza efektów naśladownictwa kampanii promocyjnych firmy Apple Inc. ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "163 - 184" }
-
Nurt interpretatywny w kreacji sloganów reklamowych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 5 / s. 251 - 2632011CZYSTY TEKST
Michał Turniak, Nurt interpretatywny w kreacji sloganów reklamowych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 251 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Turniak", title = "Nurt interpretatywny w kreacji sloganów reklamowych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "251 - 263" }
-
Podejście sytuacyjne dla oceny metod transportu w logistyce danych – na przykładzie ZUS Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 9 / s. 143 - 1592011CZYSTY TEKST
Michał Turniak, Podejście sytuacyjne dla oceny metod transportu w logistyce danych – na przykładzie ZUS, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 9, s. 143 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Turniak", title = "Podejście sytuacyjne dla oceny metod transportu w logistyce danych – na przykładzie ZUS", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 9", pages = "143 - 159" }
-
Marketingowe znaczenie epidemii społecznych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2008 / Tom 9 / Numer 1 / s. 71 - 982008CZYSTY TEKST
Michał Turniak, Marketingowe znaczenie epidemii społecznych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2008 / Tom 9 / Numer 1, s. 71 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Turniak", title = "Marketingowe znaczenie epidemii społecznych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2008 / Tom 9 / Numer 1", pages = "71 - 98" }
-
Proces ekspresji informacji kulturowych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 2 / s. 30 - 422010CZYSTY TEKST
Michał Turniak, Proces ekspresji informacji kulturowych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 2, s. 30 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Turniak", title = "Proces ekspresji informacji kulturowych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 2", pages = "30 - 42" }
-
Podstawy marketingowych infekcji informacyjnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2007 / Tom 8 / Numer 3 / s. 99 - 1162007CZYSTY TEKST
Michał Turniak, Podstawy marketingowych infekcji informacyjnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2007 / Tom 8 / Numer 3, s. 99 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Turniak", title = "Podstawy marketingowych infekcji informacyjnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2007 / Tom 8 / Numer 3", pages = "99 - 116" }
-
Blitzkrieg jako rodzaj strategii marketingowej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2007 / Tom 8 / Numer 1 / s. 181 - 1922007CZYSTY TEKST
Michał Turniak, Blitzkrieg jako rodzaj strategii marketingowej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2007 / Tom 8 / Numer 1, s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Turniak", title = "Blitzkrieg jako rodzaj strategii marketingowej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2007 / Tom 8 / Numer 1", pages = "181 - 192" }
-
Czynniki push i pull w analizie wpływu elementów infrastruktury na przemieszczanie się ludzi Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 16 / s. 33 - 452012CZYSTY TEKST
Michał Turniak, Czynniki push i pull w analizie wpływu elementów infrastruktury na przemieszczanie się ludzi , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 16, s. 33 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Turniak", title = "Czynniki push i pull w analizie wpływu elementów infrastruktury na przemieszczanie się ludzi ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 16", pages = "33 - 45" }