-
Polskie gospodarstwa agroturystyczne jako przedsiębiorstwa rodzinne Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 8 / s. 45 - 602012CZYSTY TEKST
Sławomir Dorocki, Anna Irena Szymańska, Małgorzata Zdon-Korzeniowska, Polskie gospodarstwa agroturystyczne jako przedsiębiorstwa rodzinne , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 8, s. 45 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Dorocki, Anna Irena Szymańska, Małgorzata Zdon-Korzeniowska", title = "Polskie gospodarstwa agroturystyczne jako przedsiębiorstwa rodzinne ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 8", pages = "45 - 60" }
-
Turystyka w warunkach światowego kryzysu gospodarczego Opublikowano w: Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego 2011 / Tom 18 / s. 116 - 1282011CZYSTY TEKST
Małgorzata Zdon-Korzeniowska, Tomasz Rachwał, Turystyka w warunkach światowego kryzysu gospodarczego, Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 2011 / Tom 18, s. 116 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zdon-Korzeniowska, Tomasz Rachwał", title = "Turystyka w warunkach światowego kryzysu gospodarczego", journal = "Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego", issue = "2011 / Tom 18", pages = "116 - 128" }
-
Budowa marki regionalnej na wybranych przykładach województw Polski Opublikowano w: Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego 2012 / Tom 19 / s. 130 - 1412012CZYSTY TEKST
Małgorzata Zdon-Korzeniowska, Budowa marki regionalnej na wybranych przykładach województw Polski, Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 2012 / Tom 19, s. 130 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zdon-Korzeniowska", title = "Budowa marki regionalnej na wybranych przykładach województw Polski", journal = "Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego", issue = "2012 / Tom 19", pages = "130 - 141" }
-
Marketing terytorialny jako forma działań przedsiębiorczych samorządów terytorialnych w Polsce Opublikowano w: Przedsiębiorczość - Edukacja 2011 / Tom 7 / s. 188 - 1962011CZYSTY TEKST
Małgorzata Zdon-Korzeniowska, Marketing terytorialny jako forma działań przedsiębiorczych samorządów terytorialnych w Polsce, Przedsiębiorczość - Edukacja, 2011 / Tom 7, s. 188 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zdon-Korzeniowska", title = "Marketing terytorialny jako forma działań przedsiębiorczych samorządów terytorialnych w Polsce", journal = "Przedsiębiorczość - Edukacja", issue = "2011 / Tom 7", pages = "188 - 196" }
-
Polskie gospodarstwa agroturystyczne w dobie kryzysu gospodarczego Opublikowano w: Przedsiębiorczość - Edukacja 2013 / Tom 9 / s. 175 - 1842013CZYSTY TEKST
Sławomir Dorocki, Anna Irena Szymańska, Małgorzata Zdon-Korzeniowska, Polskie gospodarstwa agroturystyczne w dobie kryzysu gospodarczego, Przedsiębiorczość - Edukacja, 2013 / Tom 9, s. 175 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Dorocki, Anna Irena Szymańska, Małgorzata Zdon-Korzeniowska", title = "Polskie gospodarstwa agroturystyczne w dobie kryzysu gospodarczego", journal = "Przedsiębiorczość - Edukacja", issue = "2013 / Tom 9", pages = "175 - 184" }