-
Dziecko krzywdzone w rodzinie – szkolna prodiagnoza zjawiska Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2009 / Numer 4 / s. 187 - 1972009CZYSTY TEKST
Grażyna Szabelska, Dziecko krzywdzone w rodzinie – szkolna prodiagnoza zjawiska, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2009 / Numer 4, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Szabelska", title = "Dziecko krzywdzone w rodzinie – szkolna prodiagnoza zjawiska", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2009 / Numer 4", pages = "187 - 197" }
-
Diagnostyczna funkcja rysunku rodziny we wczesnym rozpoznawaniu przemocy wobec dziecka Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2011 / Numer 6 / s. 185 - 1982011CZYSTY TEKST
Grażyna Szabelska, Diagnostyczna funkcja rysunku rodziny we wczesnym rozpoznawaniu przemocy wobec dziecka, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2011 / Numer 6, s. 185 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Szabelska", title = "Diagnostyczna funkcja rysunku rodziny we wczesnym rozpoznawaniu przemocy wobec dziecka", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2011 / Numer 6", pages = "185 - 198" }