-
Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 223 - 2292010CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 223 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "223 - 229" }
-
Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 361 - 3692016CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 361 - 369
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "361 - 369" }
-
Analiza rynku przypraw w Polsce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 167 - 1752017CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Analiza rynku przypraw w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Analiza rynku przypraw w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "167 - 175" }