Joanna Wardzała
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność? Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 163 - 1702017CZYSTY TEKST
Joanna Wardzała, Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 163 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wardzała", title = "Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność?", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "163 - 170" }
-
Młodzi członkowie gospodarstw domowych jako konsumenci mediów masowych w świetle badań jakościowych Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 397 - 4052015CZYSTY TEKST
Aleksandra Perchla-Włosik, Joanna Wardzała, Młodzi członkowie gospodarstw domowych jako konsumenci mediów masowych w świetle badań jakościowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 397 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Perchla-Włosik, Joanna Wardzała", title = "Młodzi członkowie gospodarstw domowych jako konsumenci mediów masowych w świetle badań jakościowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "397 - 405" }