-
Wpływ reklamy na zachowania konsumentów w świetle badań empirycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 273 - 2792006CZYSTY TEKST
Grzegorz Gliszczyński, Wpływ reklamy na zachowania konsumentów w świetle badań empirycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 273 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Gliszczyński", title = "Wpływ reklamy na zachowania konsumentów w świetle badań empirycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "273 - 279" }
-
Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 23 - 392016CZYSTY TEKST
Grzegorz Gliszczyński, Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 23 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Gliszczyński", title = "Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "23 - 39" }
-
Ocena programów lojalnościowych na rynku paliw na przykładzie BP Payback Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 181 - 1952011CZYSTY TEKST
Grzegorz Gliszczyński, Aneta Szuper, Ocena programów lojalnościowych na rynku paliw na przykładzie BP Payback, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 181 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Gliszczyński, Aneta Szuper", title = "Ocena programów lojalnościowych na rynku paliw na przykładzie BP Payback", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "181 - 195" }