Monika Szyda
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Handel internetowy jako usługa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 53 / Numer 1 / s. 19 - 302018CZYSTY TEKST
Monika Szyda, Handel internetowy jako usługa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 53 / Numer 1, s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Szyda", title = "Handel internetowy jako usługa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 53 / Numer 1", pages = "19 - 30" }
-
Handel internetowy jako usługa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 53 / Numer 1 / s. 19 - 302018CZYSTY TEKST
Monika Szyda, Handel internetowy jako usługa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 53 / Numer 1, s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Szyda", title = "Handel internetowy jako usługa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 53 / Numer 1", pages = "19 - 30" }
-
Polish Internet commerce : local or global? Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2010 / Numer 242 / s. 137 - 1502010CZYSTY TEKST
Monika Szyda, Polish Internet commerce : local or global?, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2010 / Numer 242, s. 137 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Szyda", title = "Polish Internet commerce : local or global?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2010 / Numer 242", pages = "137 - 150" }
-
Cele marketingowe komercyjnych witryn internetowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 453 - 4692011CZYSTY TEKST
Monika Szyda, Cele marketingowe komercyjnych witryn internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 453 - 469
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Szyda", title = "Cele marketingowe komercyjnych witryn internetowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "453 - 469" }