Jarosław Gawryś
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Strategia tworzenia i posługiwania się markami w branży piwowarskiej - analiza i ocena na przykładzie wybranych przedsiębiorstw Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2004 / Tom 5 / Numer 2 / s. 57 - 652004CZYSTY TEKST
Jarosław Gawryś, Strategia tworzenia i posługiwania się markami w branży piwowarskiej - analiza i ocena na przykładzie wybranych przedsiębiorstw, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2004 / Tom 5 / Numer 2, s. 57 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Gawryś", title = "Strategia tworzenia i posługiwania się markami w branży piwowarskiej - analiza i ocena na przykładzie wybranych przedsiębiorstw", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2004 / Tom 5 / Numer 2", pages = "57 - 65" }
-
Rodzaje dystrybucji i jej znaczenie dla konkurencyjności przedsiębiorstwa Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2004 / Tom 5 / Numer 1 / s. 147 - 1582004CZYSTY TEKST
Jarosław Gawryś, Rodzaje dystrybucji i jej znaczenie dla konkurencyjności przedsiębiorstwa, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2004 / Tom 5 / Numer 1, s. 147 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Gawryś", title = "Rodzaje dystrybucji i jej znaczenie dla konkurencyjności przedsiębiorstwa", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2004 / Tom 5 / Numer 1", pages = "147 - 158" }