Katarzyna Kolasińska-Morawska
10 artykuły w 3 czasopismach
-
Marka narzędziem budowy wizerunku przedsiębiorstwa rodzinnego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 105 - 1222013CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Marka narzędziem budowy wizerunku przedsiębiorstwa rodzinnego , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 105 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Marka narzędziem budowy wizerunku przedsiębiorstwa rodzinnego ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "105 - 122" }
-
E-konsument stymulatorem zmian w procesach dystrybucji realizowanych przez sieciowe przedsiębiorstwa detaliczne w obszarze logistyki Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 16 / s. 107 - 1282012CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, E-konsument stymulatorem zmian w procesach dystrybucji realizowanych przez sieciowe przedsiębiorstwa detaliczne w obszarze logistyki , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 16, s. 107 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "E-konsument stymulatorem zmian w procesach dystrybucji realizowanych przez sieciowe przedsiębiorstwa detaliczne w obszarze logistyki ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 16", pages = "107 - 128" }
-
Celebrities as Participan ts in the Brand Building Process of a Business Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 123 - 1372013CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Celebrities as Participan ts in the Brand Building Process of a Business , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 123 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Celebrities as Participan ts in the Brand Building Process of a Business ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "123 - 137" }
-
Logistic customer service in online sales of FMCG using the example of retail chains Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 7 / s. 139 - 1592013CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Logistic customer service in online sales of FMCG using the example of retail chains, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 7, s. 139 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Logistic customer service in online sales of FMCG using the example of retail chains", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 7", pages = "139 - 159" }
-
E-learning as a teaching method for logistics Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 5 (1) / s. 153 - 1632014CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, E-learning as a teaching method for logistics, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 5 (1), s. 153 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "E-learning as a teaching method for logistics", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 5 (1)", pages = "153 - 163" }
-
Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta w wielowymiarowej rzeczywistości Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 355 - 3622015CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta w wielowymiarowej rzeczywistości, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 355 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta w wielowymiarowej rzeczywistości", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "355 - 362" }
-
Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 10 / s. 43 - 622012CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski, Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 43 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski", title = "Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "43 - 62" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Preface, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 7, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Preface", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 7", pages = "5 - 6" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 16, s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 16", pages = "5 - 9" }
-
Perswazja komunikatów reklamowych a zachowania młodego konsumenta Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2014 / Tom 4 / Numer 4 / s. 67 - 762014CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Perswazja komunikatów reklamowych a zachowania młodego konsumenta, Pedagogika Rodziny, 2014 / Tom 4 / Numer 4, s. 67 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Perswazja komunikatów reklamowych a zachowania młodego konsumenta", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2014 / Tom 4 / Numer 4", pages = "67 - 76" }