Agnieszka Zakościelna
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Stereotypy narodowe jako narzędzie pomocne w kreowaniu wizerunku marki państwa? : badanie odbioru kampanii "Poland. Come and complain" Opublikowano w: Nowa Polityka Wschodnia 2016 / Numer 1 (10) / s. 95 - 1112016CZYSTY TEKST
Agnieszka Zakościelna, Stereotypy narodowe jako narzędzie pomocne w kreowaniu wizerunku marki państwa? : badanie odbioru kampanii "Poland. Come and complain", Nowa Polityka Wschodnia, 2016 / Numer 1 (10), s. 95 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zakościelna", title = "Stereotypy narodowe jako narzędzie pomocne w kreowaniu wizerunku marki państwa? : badanie odbioru kampanii "Poland. Come and complain"", journal = "Nowa Polityka Wschodnia", issue = "2016 / Numer 1 (10)", pages = "95 - 111" }