Agata Budzyńska-Biernat
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Kluczowe czynniki w procesie budowania przewagi konkurencyjnej przez MSP z Wielkopolski : wybrane wyniki badań empirycznych Opublikowano w: Europa Regionum 2015 / Tom 21 / s. 59 - 712015CZYSTY TEKST
Agata Budzyńska-Biernat, Kluczowe czynniki w procesie budowania przewagi konkurencyjnej przez MSP z Wielkopolski : wybrane wyniki badań empirycznych, Europa Regionum, 2015 / Tom 21, s. 59 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Budzyńska-Biernat", title = "Kluczowe czynniki w procesie budowania przewagi konkurencyjnej przez MSP z Wielkopolski : wybrane wyniki badań empirycznych", journal = "Europa Regionum", issue = "2015 / Tom 21", pages = "59 - 71" }
-
Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 191 - 2012015CZYSTY TEKST
Agata Budzyńska-Biernat, Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 191 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Budzyńska-Biernat", title = "Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "191 - 201" }