-
Family Business in the Gangnam Style Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 6 (2) / s. 51 - 622013CZYSTY TEKST
Anna Bąkiewicz, Family Business in the Gangnam Style, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 6 (2), s. 51 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bąkiewicz", title = "Family Business in the Gangnam Style", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 6 (2)", pages = "51 - 62" }
-
Family Business in the Gangnam Style Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 6 (2) / s. 51 - 622013CZYSTY TEKST
Anna Bąkiewicz, Family Business in the Gangnam Style, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 6 (2), s. 51 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bąkiewicz", title = "Family Business in the Gangnam Style", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 6 (2)", pages = "51 - 62" }
-
Finansowanie małych przedsiębiorstw na Tajwanie – rys historyczny Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 6 (2) / s. 65 - 772014CZYSTY TEKST
Anna Bąkiewicz, Finansowanie małych przedsiębiorstw na Tajwanie – rys historyczny, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 6 (2), s. 65 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bąkiewicz", title = "Finansowanie małych przedsiębiorstw na Tajwanie – rys historyczny", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 6 (2)", pages = "65 - 77" }
-
Wizerunek małych firm w Polsce : badanie sondażowe Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1) / s. 109 - 1252014CZYSTY TEKST
Anna Bąkiewicz, Wizerunek małych firm w Polsce : badanie sondażowe, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 109 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bąkiewicz", title = "Wizerunek małych firm w Polsce : badanie sondażowe", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "109 - 125" }
-
Kulturowe uwarunkowania biznesu rodzinnego w Chinach Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 7 (3) / s. 37 - 482014CZYSTY TEKST
Anna Bąkiewicz, Kulturowe uwarunkowania biznesu rodzinnego w Chinach, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 7 (3), s. 37 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bąkiewicz", title = "Kulturowe uwarunkowania biznesu rodzinnego w Chinach", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 7 (3)", pages = "37 - 48" }