Pamela Jeziorska-Biel
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Gospodarowanie przestrzenią w odnowie wsi - zastosowanie koncepcji miejsca do analizy projektów odnowy wsi Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica 2017 / Numer 28 / s. 17 - 302017CZYSTY TEKST
Pamela Jeziorska-Biel, Gospodarowanie przestrzenią w odnowie wsi - zastosowanie koncepcji miejsca do analizy projektów odnowy wsi , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica, 2017 / Numer 28, s. 17 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Pamela Jeziorska-Biel", title = "Gospodarowanie przestrzenią w odnowie wsi - zastosowanie koncepcji miejsca do analizy projektów odnowy wsi ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica", issue = "2017 / Numer 28", pages = "17 - 30" }
-
Podejście monograficzne w badaniach nad odnową wsi Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica 2017 / Numer 63 / s. 93 - 1032017CZYSTY TEKST
Pamela Jeziorska-Biel, Podejście monograficzne w badaniach nad odnową wsi , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica, 2017 / Numer 63, s. 93 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Pamela Jeziorska-Biel", title = "Podejście monograficzne w badaniach nad odnową wsi ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica", issue = "2017 / Numer 63", pages = "93 - 103" }
-
Edukacyjny wymiar Programu Odnowa Wsi na przykładzie gminy Nowosolna województwa łódzkiego Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica 2015 / Numer 20 / s. 139 - 1532015CZYSTY TEKST
Pamela Jeziorska-Biel, Edukacyjny wymiar Programu Odnowa Wsi na przykładzie gminy Nowosolna województwa łódzkiego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica, 2015 / Numer 20, s. 139 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Pamela Jeziorska-Biel", title = "Edukacyjny wymiar Programu Odnowa Wsi na przykładzie gminy Nowosolna województwa łódzkiego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica", issue = "2015 / Numer 20", pages = "139 - 153" }