Dorota Piontek
21 artykuły w 5 czasopismach
-
Progressive and conservative rhetoric in political advertising Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2019 / Tom 24 / Numer 3 / s. 5 - 142019CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Progressive and conservative rhetoric in political advertising , Przegląd Politologiczny, 2019 / Tom 24 / Numer 3, s. 5 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek", title = "Progressive and conservative rhetoric in political advertising ", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2019 / Tom 24 / Numer 3", pages = "5 - 14" }
-
Tabloidyzacja czy tabloidyzacje telewizyjnych programów informacyjnych? : „Fakty” TVN i „Wiadomości” TVP Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2010 / Numer 2 / s. 19 - 322010CZYSTY TEKST
Bartosz Hordecki, Dorota Piontek, Tabloidyzacja czy tabloidyzacje telewizyjnych programów informacyjnych? : „Fakty” TVN i „Wiadomości” TVP, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2010 / Numer 2, s. 19 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Hordecki, Dorota Piontek", title = "Tabloidyzacja czy tabloidyzacje telewizyjnych programów informacyjnych? : „Fakty” TVN i „Wiadomości” TVP", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2010 / Numer 2", pages = "19 - 32" }
-
The Law and Justice Leader and Prime Minister's Affinity towards the Alternative Media on Facebook in Poland Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2022 / Numer 2 / s. 21 - 422022CZYSTY TEKST
Joanna Dzwończyk, Monika Jabłońska, Dorota Piontek, Monika Winiarska-Brodowska, The Law and Justice Leader and Prime Minister's Affinity towards the Alternative Media on Facebook in Poland , Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2022 / Numer 2, s. 21 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dzwończyk, Monika Jabłońska, Dorota Piontek, Monika Winiarska-Brodowska", title = "The Law and Justice Leader and Prime Minister's Affinity towards the Alternative Media on Facebook in Poland ", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2022 / Numer 2", pages = "21 - 42" }
-
Kampania w zastępstwie : prezydencka kampania wyborcza w Polsce w 2010 roku Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2011 / Tom 27 / s. 24 - 402011CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Kampania w zastępstwie : prezydencka kampania wyborcza w Polsce w 2010 roku, Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2011 / Tom 27, s. 24 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek", title = "Kampania w zastępstwie : prezydencka kampania wyborcza w Polsce w 2010 roku", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2011 / Tom 27", pages = "24 - 40" }
-
Metodologia badań nad tabloidyzacją Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2012 / Tom 36 / s. 28 - 442012CZYSTY TEKST
Bartosz Hordecki, Dorota Piontek, Metodologia badań nad tabloidyzacją, Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2012 / Tom 36, s. 28 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Hordecki, Dorota Piontek", title = "Metodologia badań nad tabloidyzacją", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2012 / Tom 36", pages = "28 - 44" }
-
An ideal of a politician in Polish tabloids “Super Express” and “Fakt. Daily” Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2011 / Numer 3 / s. 47 - 602011CZYSTY TEKST
Bartosz Hordecki, Dorota Piontek, An ideal of a politician in Polish tabloids “Super Express” and “Fakt. Daily” , Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2011 / Numer 3, s. 47 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Hordecki, Dorota Piontek", title = "An ideal of a politician in Polish tabloids “Super Express” and “Fakt. Daily” ", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2011 / Numer 3", pages = "47 - 60" }
-
Normative media theories: the media in the new democracies Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2016 / Tom 21 / Numer 2 / s. 49 - 622016CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Normative media theories: the media in the new democracies, Przegląd Politologiczny, 2016 / Tom 21 / Numer 2, s. 49 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek", title = "Normative media theories: the media in the new democracies", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2016 / Tom 21 / Numer 2", pages = "49 - 62" }
-
Obraz polityki i polityków w polskich serialach telewizyjnych : na przykładzie „Rancza” i „Ekipy” Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2013 / Numer 1 / s. 55 - 692013CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Obraz polityki i polityków w polskich serialach telewizyjnych : na przykładzie „Rancza” i „Ekipy”, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2013 / Numer 1, s. 55 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek", title = "Obraz polityki i polityków w polskich serialach telewizyjnych : na przykładzie „Rancza” i „Ekipy”", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2013 / Numer 1", pages = "55 - 69" }
-
Reklama negatywna w polskich kampaniach wyborczych 2015 roku Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2017 / Numer 1 / s. 71 - 842017CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Reklama negatywna w polskich kampaniach wyborczych 2015 roku, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2017 / Numer 1, s. 71 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek", title = "Reklama negatywna w polskich kampaniach wyborczych 2015 roku", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2017 / Numer 1", pages = "71 - 84" }
-
Personalizacja jako efekt mediatyzacj i polityki Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2015 / Numer 3 / s. 91 - 1032015CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Personalizacja jako efekt mediatyzacj i polityki, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2015 / Numer 3, s. 91 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek", title = "Personalizacja jako efekt mediatyzacj i polityki", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2015 / Numer 3", pages = "91 - 103" }
-
Komunikowanie masowe: nowe wyzwania Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 1996 / Tom 1 / Numer 1-2 / s. 119 - 1281996CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Komunikowanie masowe: nowe wyzwania, Przegląd Politologiczny, 1996 / Tom 1 / Numer 1-2, s. 119 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek", title = "Komunikowanie masowe: nowe wyzwania", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "1996 / Tom 1 / Numer 1-2", pages = "119 - 128" }
-
Kobiety w programach informacyjnych Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2011 / Tom 16 / Numer 2 / s. 121 - 1322011CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Kobiety w programach informacyjnych, Przegląd Politologiczny, 2011 / Tom 16 / Numer 2, s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek", title = "Kobiety w programach informacyjnych", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2011 / Tom 16 / Numer 2", pages = "121 - 132" }
-
"Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce", Dorota Piontek, Poznań 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania 2013 / Tom 7 / s. 125 - 1292013CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Olga Wadowska, "Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce", Dorota Piontek, Poznań 2011 : [recenzja], Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania, 2013 / Tom 7, s. 125 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek, Olga Wadowska", title = ""Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce", Dorota Piontek, Poznań 2011 : [recenzja]", journal = "Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania", issue = "2013 / Tom 7", pages = "125 - 129" }
-
Nonverbal components of the populist style of political communication : A study on televised presidential debates in Poland Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2019 / Tom 12 / Numer 2 (23) / s. 150 - 1682019CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk, Nonverbal components of the populist style of political communication : A study on televised presidential debates in Poland , Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2019 / Tom 12 / Numer 2 (23), s. 150 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek, Małgorzata Tadeusz-Ciesielczyk", title = "Nonverbal components of the populist style of political communication : A study on televised presidential debates in Poland ", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2019 / Tom 12 / Numer 2 (23)", pages = "150 - 168" }
-
Marketing polityczny czyli zmierzch ideałów Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 1998 / Tom 3 / Numer 3-4 / s. 177 - 1891998CZYSTY TEKST
Piotr Pawełczyk, Dorota Piontek, Marketing polityczny czyli zmierzch ideałów, Przegląd Politologiczny, 1998 / Tom 3 / Numer 3-4, s. 177 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Pawełczyk, Dorota Piontek", title = "Marketing polityczny czyli zmierzch ideałów", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "1998 / Tom 3 / Numer 3-4", pages = "177 - 189" }
-
Journalists and politicians in television interviews after elections: A redefinition of roles? Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2014 / Tom 7 / Numer 2 (13) / s. 209 - 2242014CZYSTY TEKST
Bartosz Hordecki, Dorota Piontek, Journalists and politicians in television interviews after elections: A redefinition of roles?, Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2014 / Tom 7 / Numer 2 (13), s. 209 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Hordecki, Dorota Piontek", title = "Journalists and politicians in television interviews after elections: A redefinition of roles?", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2014 / Tom 7 / Numer 2 (13)", pages = "209 - 224" }
-
„Żelazna Dziewczyna” – «Mutti-Madame Non»: Angela Merkel, pierwsza dama światowej polityki Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2013 / Tom 18 / Numer 4 / s. 219 - 2362013CZYSTY TEKST
Mirosław Grzelak, Dorota Piontek, „Żelazna Dziewczyna” – «Mutti-Madame Non»: Angela Merkel, pierwsza dama światowej polityki, Przegląd Politologiczny, 2013 / Tom 18 / Numer 4, s. 219 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Grzelak, Dorota Piontek", title = "„Żelazna Dziewczyna” – «Mutti-Madame Non»: Angela Merkel, pierwsza dama światowej polityki", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2013 / Tom 18 / Numer 4", pages = "219 - 236" }
-
Methodological Challenges for International Empirical Studies on Populist Political Communication Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2017 / Tom 56 / s. 226 - 2432017CZYSTY TEKST
Jakub Jakubowski, Dorota Piontek, Agnieszka Stepińska, Methodological Challenges for International Empirical Studies on Populist Political Communication, Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2017 / Tom 56, s. 226 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Jakubowski, Dorota Piontek, Agnieszka Stepińska", title = "Methodological Challenges for International Empirical Studies on Populist Political Communication", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2017 / Tom 56", pages = "226 - 243" }
-
Relacjonowanie wyborów samorządowych w prasie regionalnej w 2010 roku : komunikat z badań Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2012 / Numer 3 / s. 233 - 2472012CZYSTY TEKST
Bartłomiej Biskup, Karolina Churska-Nowak, Sebastian Drobczyński, Agnieszka Hess, Mariusz Kolczyński, Marek Mazur, Szymon Ossowski, Dorota Piontek, Relacjonowanie wyborów samorządowych w prasie regionalnej w 2010 roku : komunikat z badań , Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2012 / Numer 3, s. 233 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Biskup, Karolina Churska-Nowak, Sebastian Drobczyński, Agnieszka Hess, Mariusz Kolczyński, Marek Mazur, Szymon Ossowski, Dorota Piontek", title = "Relacjonowanie wyborów samorządowych w prasie regionalnej w 2010 roku : komunikat z badań ", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2012 / Numer 3", pages = "233 - 247" }
-
The tabloidization of political discourse : the Polish case Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2011 / Tom 4 / Numer 2 (7) / s. 275 - 2912011CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, The tabloidization of political discourse : the Polish case, Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2011 / Tom 4 / Numer 2 (7), s. 275 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek", title = "The tabloidization of political discourse : the Polish case", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2011 / Tom 4 / Numer 2 (7)", pages = "275 - 291" }
-
Political discourse in Polish commercial television : Case of “Fakty” TVN Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2009 / Tom 2 / Numer 2 (3) / s. 351 - 3652009CZYSTY TEKST
Dorota Piontek, Political discourse in Polish commercial television : Case of “Fakty” TVN, Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2009 / Tom 2 / Numer 2 (3), s. 351 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Piontek", title = "Political discourse in Polish commercial television : Case of “Fakty” TVN", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2009 / Tom 2 / Numer 2 (3)", pages = "351 - 365" }