-
Arkana pisarskie refleksyjnego pedagoga Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 2 / s. 93 - 962015CZYSTY TEKST
Aneta Rogalska-Marasińska, Krystyna Duraj-Nowakowa, Arkana pisarskie refleksyjnego pedagoga, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 2, s. 93 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Rogalska-Marasińska, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Arkana pisarskie refleksyjnego pedagoga", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 2", pages = "93 - 96" }
-
Międzykulturowa animacja muzyczna na rzecz synergetycznego rozwoju ucznia Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21) / s. 13 - 362017CZYSTY TEKST
Aneta Rogalska-Marasińska, Międzykulturowa animacja muzyczna na rzecz synergetycznego rozwoju ucznia, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 13 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Rogalska-Marasińska", title = "Międzykulturowa animacja muzyczna na rzecz synergetycznego rozwoju ucznia", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "13 - 36" }
-
Kształtowanie trzeciej natury ludzkiej wychowanka poprzez edukację międzykulturową Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2016 / Numer 11 / s. 174 - 2002016CZYSTY TEKST
Aneta Rogalska-Marasińska, Kształtowanie trzeciej natury ludzkiej wychowanka poprzez edukację międzykulturową, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 174 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Rogalska-Marasińska", title = "Kształtowanie trzeciej natury ludzkiej wychowanka poprzez edukację międzykulturową", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "174 - 200" }
-
Wartość współcześnie odczytywanego strukturalizmu dla międzykulturowego kształcenia studentów Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2011 / Numer 2 / s. 41 - 612011CZYSTY TEKST
Aneta Rogalska-Marasińska, Wartość współcześnie odczytywanego strukturalizmu dla międzykulturowego kształcenia studentów , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 41 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Rogalska-Marasińska", title = "Wartość współcześnie odczytywanego strukturalizmu dla międzykulturowego kształcenia studentów ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "41 - 61" }