Liudmila Shulgina
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Realizacja kompleksowych cenowych strategii marketingowych w oparciu o podejście systemowe Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 1 / s. 67 - 822016CZYSTY TEKST
Liudmila Shulgina, Realizacja kompleksowych cenowych strategii marketingowych w oparciu o podejście systemowe, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 1, s. 67 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Liudmila Shulgina", title = "Realizacja kompleksowych cenowych strategii marketingowych w oparciu o podejście systemowe", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 1", pages = "67 - 82" }