-
Koncepcja kreatywnej bezdomności i jej rola w rozwoju klastra kreatywnego : przypadek klastra poligraficzno-reklamowego w Lesznie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 94 / s. 121 - 1352012CZYSTY TEKST
Cezary Główka, Barbara Jankowska, Koncepcja kreatywnej bezdomności i jej rola w rozwoju klastra kreatywnego : przypadek klastra poligraficzno-reklamowego w Lesznie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 94, s. 121 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Główka, Barbara Jankowska", title = "Koncepcja kreatywnej bezdomności i jej rola w rozwoju klastra kreatywnego : przypadek klastra poligraficzno-reklamowego w Lesznie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 94", pages = "121 - 135" }
-
How to Investigate Polish Clusters’ Attractiveness for Inward FDI? : Addressing Ambiguity Problem Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2014 / Tom 43 / s. 74 - 932014CZYSTY TEKST
Marta Götz, Cezary Główka, Barbara Jankowska, How to Investigate Polish Clusters’ Attractiveness for Inward FDI? : Addressing Ambiguity Problem, International Journal of Management and Economics, 2014 / Tom 43, s. 74 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Götz, Cezary Główka, Barbara Jankowska", title = "How to Investigate Polish Clusters’ Attractiveness for Inward FDI? : Addressing Ambiguity Problem", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2014 / Tom 43", pages = "74 - 93" }