TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Rola produkcji i promocji w działalnosci marketingowej przedsiębiorstwa : (na przykładzie WÓLCZANKI SA) Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 1999 / Tom 1 / Numer 5 / s. 47 - 601999CZYSTY TEKST
Olga Głownia, Renata Antonowska, Rola produkcji i promocji w działalnosci marketingowej przedsiębiorstwa : (na przykładzie WÓLCZANKI SA), Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 1999 / Tom 1 / Numer 5, s. 47 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Głownia, Renata Antonowska", title = "Rola produkcji i promocji w działalnosci marketingowej przedsiębiorstwa : (na przykładzie WÓLCZANKI SA)", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "1999 / Tom 1 / Numer 5", pages = "47 - 60" }