-
Badania opinii publicznej oraz doradztwo polityczne: teoria i praktyka Opublikowano w: Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania 2014 / Tom 8 / s. 145 - 1592014CZYSTY TEKST
Agnieszka Zaręba, Badania opinii publicznej oraz doradztwo polityczne: teoria i praktyka, Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania, 2014 / Tom 8, s. 145 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zaręba", title = "Badania opinii publicznej oraz doradztwo polityczne: teoria i praktyka", journal = "Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania", issue = "2014 / Tom 8", pages = "145 - 159" }
-
"Populizm na przełomie XX i XXI wieku : panaceum czy pułapka dla współczesnych społeczeństw?", Maria Marczewska-Rytko (red.), Toruń 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2009 / Numer 6 / s. 169 - 1742009CZYSTY TEKST
Maria Marczewska–Rytko, Agnieszka Zaręba, "Populizm na przełomie XX i XXI wieku : panaceum czy pułapka dla współczesnych społeczeństw?", Maria Marczewska-Rytko (red.), Toruń 2006 : [recenzja], Polityka i Społeczeństwo, 2009 / Numer 6, s. 169 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Marczewska–Rytko, Agnieszka Zaręba", title = ""Populizm na przełomie XX i XXI wieku : panaceum czy pułapka dla współczesnych społeczeństw?", Maria Marczewska-Rytko (red.), Toruń 2006 : [recenzja]", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2009 / Numer 6", pages = "169 - 174" }
-
Permanent campaign in Poland – causes, elements, importance Opublikowano w: Political Preferences 2016 / Numer 13 / s. 97 - 1132016CZYSTY TEKST
Agnieszka Zaręba, Permanent campaign in Poland – causes, elements, importance, Political Preferences, 2016 / Numer 13, s. 97 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zaręba", title = "Permanent campaign in Poland – causes, elements, importance", journal = "Political Preferences", issue = "2016 / Numer 13", pages = "97 - 113" }