Kamil Glinka
2 artykuły w 2 czasopismach
-
University and city marketing - the cases of Poznań, Wrocław and Kraków. Model approach Opublikowano w: The Journal of Education, Culture and Society 2017 / Numer 1 / s. 256 - 2722017CZYSTY TEKST
Kamil Glinka, University and city marketing - the cases of Poznań, Wrocław and Kraków. Model approach, The Journal of Education, Culture and Society, 2017 / Numer 1, s. 256 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Glinka", title = "University and city marketing - the cases of Poznań, Wrocław and Kraków. Model approach", journal = "The Journal of Education, Culture and Society", issue = "2017 / Numer 1", pages = "256 - 272" }
-
Język polityki w warunkach kampanii permanentnej na przykładzie miasta Wałbrzycha Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2012 / Numer 2 / s. 309 - 3252012CZYSTY TEKST
Kamil Glinka, Język polityki w warunkach kampanii permanentnej na przykładzie miasta Wałbrzycha, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2012 / Numer 2, s. 309 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Glinka", title = "Język polityki w warunkach kampanii permanentnej na przykładzie miasta Wałbrzycha", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2012 / Numer 2", pages = "309 - 325" }