Izabela Sochacka
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Planowanie i organizacja pracy logopedy w przedszkolu Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2007 / Numer 1 / s. 18 - 202007CZYSTY TEKST
Izabela Sochacka, Planowanie i organizacja pracy logopedy w przedszkolu, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 18 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sochacka", title = "Planowanie i organizacja pracy logopedy w przedszkolu", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "18 - 20" }
-
Sprawność narządów artykulacyjnych u dzieci w wieku przedszkolnym – doniesienie z badań Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2016 / Tom 12 / s. 121 - 1332016CZYSTY TEKST
Izabela Sochacka, Sprawność narządów artykulacyjnych u dzieci w wieku przedszkolnym – doniesienie z badań, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2016 / Tom 12, s. 121 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sochacka", title = "Sprawność narządów artykulacyjnych u dzieci w wieku przedszkolnym – doniesienie z badań", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2016 / Tom 12", pages = "121 - 133" }
-
Wywiad z rodzicami jako istotny element diagnozy logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnym Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 3 / s. 175 - 1892014CZYSTY TEKST
Izabela Sochacka, Wywiad z rodzicami jako istotny element diagnozy logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 175 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sochacka", title = "Wywiad z rodzicami jako istotny element diagnozy logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "175 - 189" }
-
Wybrane aspekty diagnozy surdologopedycznej dziecka z niedosłuchem przewodzeniowym Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 14 / s. 251 - 2632017CZYSTY TEKST
Izabela Sochacka, Wybrane aspekty diagnozy surdologopedycznej dziecka z niedosłuchem przewodzeniowym, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 251 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sochacka", title = "Wybrane aspekty diagnozy surdologopedycznej dziecka z niedosłuchem przewodzeniowym", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "251 - 263" }