TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Zastosowanie testu zdań niedokończonych jako jednej z technik badań w oparciu o analizę własnych badań empirycznych Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2007 / Numer 2 / s. 93 - 972007CZYSTY TEKST
Justyna Szafrańska, Zastosowanie testu zdań niedokończonych jako jednej z technik badań w oparciu o analizę własnych badań empirycznych, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2007 / Numer 2, s. 93 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Szafrańska", title = "Zastosowanie testu zdań niedokończonych jako jednej z technik badań w oparciu o analizę własnych badań empirycznych", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2007 / Numer 2", pages = "93 - 97" }