TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Pomiędzy reklamą a psychomanipulacją : próba analizy zjawiska Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2000 / Tom 2 / Numer 2 / s. 140 - 1542000CZYSTY TEKST
Jarosław P. Turajczyk, Henryk Skłodowski, Tomasz Krzysztofiak, Pomiędzy reklamą a psychomanipulacją : próba analizy zjawiska, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2000 / Tom 2 / Numer 2, s. 140 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław P. Turajczyk, Henryk Skłodowski, Tomasz Krzysztofiak", title = "Pomiędzy reklamą a psychomanipulacją : próba analizy zjawiska", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2000 / Tom 2 / Numer 2", pages = "140 - 154" }