-
Edukacja nieformalna w bibliotekach publicznych jako czynnik wspomagania procesu studiowania – przykładowe formy Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2013 / Numer 1 / s. 121 - 1352013CZYSTY TEKST
Danuta Tomczyk, Edukacja nieformalna w bibliotekach publicznych jako czynnik wspomagania procesu studiowania – przykładowe formy, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2013 / Numer 1, s. 121 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Tomczyk", title = "Edukacja nieformalna w bibliotekach publicznych jako czynnik wspomagania procesu studiowania – przykładowe formy", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2013 / Numer 1", pages = "121 - 135" }
-
Wspomaganie rozwoju poznawczej tożsamości czytelników w środowisku biblioteki publicznej Opublikowano w: Język. Religia. Tożsamość 2012 / Numer 8 / s. 189 - 2132012CZYSTY TEKST
Danuta Tomczyk, Wspomaganie rozwoju poznawczej tożsamości czytelników w środowisku biblioteki publicznej , Język. Religia. Tożsamość, 2012 / Numer 8, s. 189 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Tomczyk", title = "Wspomaganie rozwoju poznawczej tożsamości czytelników w środowisku biblioteki publicznej ", journal = "Język. Religia. Tożsamość", issue = "2012 / Numer 8", pages = "189 - 213" }
-
Samorealizacja czytelników miarą efektywności pedagogicznej biblioteki publicznej Opublikowano w: Język. Religia. Tożsamość 2011 / Numer 5 / s. 269 - 2842011CZYSTY TEKST
Danuta Tomczyk, Samorealizacja czytelników miarą efektywności pedagogicznej biblioteki publicznej, Język. Religia. Tożsamość, 2011 / Numer 5, s. 269 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Tomczyk", title = "Samorealizacja czytelników miarą efektywności pedagogicznej biblioteki publicznej", journal = "Język. Religia. Tożsamość", issue = "2011 / Numer 5", pages = "269 - 284" }