-
Absolwenci studiów wyższych o studiach III stopnia z perspektywy przemian rynku edukacyjnego Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2014 / Numer 1 / s. 155 - 1772014CZYSTY TEKST
Justyna Wrzochul-Stawinoga, Absolwenci studiów wyższych o studiach III stopnia z perspektywy przemian rynku edukacyjnego, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 1, s. 155 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Wrzochul-Stawinoga", title = "Absolwenci studiów wyższych o studiach III stopnia z perspektywy przemian rynku edukacyjnego", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 1", pages = "155 - 177" }
-
(Lepsze) przygotowanie studentów i absolwentów szkół wyższych do wyzwań rynku pracy jako priorytet dzisiejszej edukacji Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2013 / Numer 2 / s. 77 - 922013CZYSTY TEKST
Justyna Wrzochul-Stawinoga, (Lepsze) przygotowanie studentów i absolwentów szkół wyższych do wyzwań rynku pracy jako priorytet dzisiejszej edukacji , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2013 / Numer 2, s. 77 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Wrzochul-Stawinoga", title = "(Lepsze) przygotowanie studentów i absolwentów szkół wyższych do wyzwań rynku pracy jako priorytet dzisiejszej edukacji ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2013 / Numer 2", pages = "77 - 92" }
-
Między fikcją a rzeczywistością, czyli po co i dlaczego ogląda się seriale paradokumentalne Opublikowano w: Kultura Popularna 2015 / Numer 2 (44) / s. 216 - 2272015CZYSTY TEKST
Justyna Wrzochul-Stawinoga, Między fikcją a rzeczywistością, czyli po co i dlaczego ogląda się seriale paradokumentalne, Kultura Popularna, 2015 / Numer 2 (44), s. 216 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Wrzochul-Stawinoga", title = "Między fikcją a rzeczywistością, czyli po co i dlaczego ogląda się seriale paradokumentalne", journal = "Kultura Popularna", issue = "2015 / Numer 2 (44)", pages = "216 - 227" }