-
Sprawozdanie z konferencji "Język edukacji. Język w edukacji" Opublikowano w: Prace Językoznawcze 2017 / Tom 19 / Numer 1 / s. 154 - 1572017CZYSTY TEKST
Monika Czerepowicka, Izabela Pietras, Sprawozdanie z konferencji "Język edukacji. Język w edukacji", Prace Językoznawcze, 2017 / Tom 19 / Numer 1, s. 154 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Czerepowicka, Izabela Pietras", title = "Sprawozdanie z konferencji "Język edukacji. Język w edukacji"", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2017 / Tom 19 / Numer 1", pages = "154 - 157" }
-
Realizacja pozycji podmiotu otwieranej przez zwrot frazeologiczny a jego paradygmat : na wybranych przykładach = Filling the slot for a subject opened by a verbal phraseological unit and its paradigm : selected examples Opublikowano w: Prace Językoznawcze 2017 / Tom 19 / Numer 3 / s. 113 - 1222017CZYSTY TEKST
Iwona Kosek, Sebastian Przybyszewski, Monika Czerepowicka, Realizacja pozycji podmiotu otwieranej przez zwrot frazeologiczny a jego paradygmat : na wybranych przykładach = Filling the slot for a subject opened by a verbal phraseological unit and its paradigm : selected examples , Prace Językoznawcze, 2017 / Tom 19 / Numer 3, s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Kosek, Sebastian Przybyszewski, Monika Czerepowicka", title = "Realizacja pozycji podmiotu otwieranej przez zwrot frazeologiczny a jego paradygmat : na wybranych przykładach = Filling the slot for a subject opened by a verbal phraseological unit and its paradigm : selected examples ", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2017 / Tom 19 / Numer 3", pages = "113 - 122" }
-
EUROPHRAS 2015 : komunikat Opublikowano w: Prace Językoznawcze 2015 / Tom 17 / Numer 4 / s. 147 - 1492015CZYSTY TEKST
Monika Czerepowicka, Iwona Kosek, Sebastian Przybyszewski, EUROPHRAS 2015 : komunikat, Prace Językoznawcze, 2015 / Tom 17 / Numer 4, s. 147 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Czerepowicka, Iwona Kosek, Sebastian Przybyszewski", title = "EUROPHRAS 2015 : komunikat", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2015 / Tom 17 / Numer 4", pages = "147 - 149" }
-
Możliwości zastosowania narzędzia do pomiaru zrozumiałości tekstu Jasnopis w praktyce szkolnej Opublikowano w: Prace Językoznawcze 2016 / Tom 18 / Numer 4 / s. 5 - 172016CZYSTY TEKST
Monika Czerepowicka, Możliwości zastosowania narzędzia do pomiaru zrozumiałości tekstu Jasnopis w praktyce szkolnej, Prace Językoznawcze, 2016 / Tom 18 / Numer 4, s. 5 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Czerepowicka", title = "Możliwości zastosowania narzędzia do pomiaru zrozumiałości tekstu Jasnopis w praktyce szkolnej", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2016 / Tom 18 / Numer 4", pages = "5 - 17" }