-
Wychowywanie do twórczości przez sztukę : "O potrzebie poszukiwania i tworzenia wartości" Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2015 / Numer 10 / s. 158 - 1952015CZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Wychowywanie do twórczości przez sztukę : "O potrzebie poszukiwania i tworzenia wartości", Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 158 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek", title = "Wychowywanie do twórczości przez sztukę : "O potrzebie poszukiwania i tworzenia wartości"", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "158 - 195" }
-
O książce Mirosławy Nowak-Dziemianowicz „Walka o uznanie w narracjach. Jednostka i wspólnota w procesie poszukiwania tożsamości” : istotnych rzeczy kilka i uznaniu bez walki Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2015 / Numer 10 / s. 307 - 3232015CZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, O książce Mirosławy Nowak-Dziemianowicz „Walka o uznanie w narracjach. Jednostka i wspólnota w procesie poszukiwania tożsamości” : istotnych rzeczy kilka i uznaniu bez walki , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 307 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "O książce Mirosławy Nowak-Dziemianowicz „Walka o uznanie w narracjach. Jednostka i wspólnota w procesie poszukiwania tożsamości” : istotnych rzeczy kilka i uznaniu bez walki ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "307 - 323" }
-
Inny w przestrzeni wychowania do twórczości – tancerz z niepełnosprawnością ruchową Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2015 / Tom 21 / Numer 2 / s. 95 - 1042015CZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Inny w przestrzeni wychowania do twórczości – tancerz z niepełnosprawnością ruchową, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2015 / Tom 21 / Numer 2, s. 95 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek", title = "Inny w przestrzeni wychowania do twórczości – tancerz z niepełnosprawnością ruchową", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2015 / Tom 21 / Numer 2", pages = "95 - 104" }
-
Animacja kultury jako wyzwanie pedagogiczne rezyduów tożsamości w pasji i praktyce akademickiej Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 320 - 348NoneCZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Animacja kultury jako wyzwanie pedagogiczne rezyduów tożsamości w pasji i praktyce akademickiej, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 320 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek", title = "Animacja kultury jako wyzwanie pedagogiczne rezyduów tożsamości w pasji i praktyce akademickiej", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "320 - 348" }
-
Studenckie adaptacje sztuki, czyli aksjologiczne i emancypacyjne wymiary animacji kulturalnej w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Szczecińskiego Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2014 / Numer 2 / s. 167 - 1862014CZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Studenckie adaptacje sztuki, czyli aksjologiczne i emancypacyjne wymiary animacji kulturalnej w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Szczecińskiego, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 167 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek", title = "Studenckie adaptacje sztuki, czyli aksjologiczne i emancypacyjne wymiary animacji kulturalnej w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Szczecińskiego", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "167 - 186" }
-
Animacja kultury jako wyzwanie pedagogiczne rezyduów tożsamości w pasji i praktyce akademickiej Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2014 / Numer 9 / s. 121 - 1532014CZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Animacja kultury jako wyzwanie pedagogiczne rezyduów tożsamości w pasji i praktyce akademickiej, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 121 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek", title = "Animacja kultury jako wyzwanie pedagogiczne rezyduów tożsamości w pasji i praktyce akademickiej", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "121 - 153" }