Paweł Płusa
9 artykuły w 3 czasopismach
-
Wstęp Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2003 / Tom 4 / s. 52003CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Wstęp, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Wstęp", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "5" }
-
Wstęp Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2001 / Tom 2 / s. 52001CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Wstęp, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Wstęp", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "5" }
-
Lingwistyczne kształcenie europejskie na rzecz tolerancji i pozytywnych stereotypów kulturowych i cywilizacyjnych. Propozycje Rady Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiej Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2002 / Tom 3 / s. 9 - 132002CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Lingwistyczne kształcenie europejskie na rzecz tolerancji i pozytywnych stereotypów kulturowych i cywilizacyjnych. Propozycje Rady Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiej, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 9 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Lingwistyczne kształcenie europejskie na rzecz tolerancji i pozytywnych stereotypów kulturowych i cywilizacyjnych. Propozycje Rady Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiej", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "9 - 13" }
-
Strategie czytania ze zrozumieniem tekstów obcojęzycznych (na przykładzie języka francuskiego) Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2003 / Tom 4 / s. 61 - 662003CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Strategie czytania ze zrozumieniem tekstów obcojęzycznych (na przykładzie języka francuskiego) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 61 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Strategie czytania ze zrozumieniem tekstów obcojęzycznych (na przykładzie języka francuskiego) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "61 - 66" }
-
Quel chemin pour la maîtrise des compétences des animateurs? Opublikowano w: Studia Romanica Posnaniensia 1990 / Tom 15 / s. 79 - 841990CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Quel chemin pour la maîtrise des compétences des animateurs? , Studia Romanica Posnaniensia, 1990 / Tom 15, s. 79 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Quel chemin pour la maîtrise des compétences des animateurs? ", journal = "Studia Romanica Posnaniensia", issue = "1990 / Tom 15", pages = "79 - 84" }
-
O badaniach nad akwizycja i nauczaniem uczeniem sie JO w ramach zespolu GRAL; inne podejścia i koncepcje Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2000 / Tom 1 / s. 121 - 1252000CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, O badaniach nad akwizycja i nauczaniem uczeniem sie JO w ramach zespolu GRAL; inne podejścia i koncepcje, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2000 / Tom 1, s. 121 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "O badaniach nad akwizycja i nauczaniem uczeniem sie JO w ramach zespolu GRAL; inne podejścia i koncepcje", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2000 / Tom 1", pages = "121 - 125" }
-
Tok kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce: Kolegia, Uniwersytety (na przykładzie tutoratu Uniwersytetu Śląskiego) Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2001 / Tom 2 / s. 125 - 1272001CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Tok kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce: Kolegia, Uniwersytety (na przykładzie tutoratu Uniwersytetu Śląskiego) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 125 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Tok kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce: Kolegia, Uniwersytety (na przykładzie tutoratu Uniwersytetu Śląskiego) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "125 - 127" }
-
Polskie à propos francuskojęzycznej oceny tłumaczenia literackiego w ujęciu komparatystycznym Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2000 / Tom 1 / s. 127 - 1302000CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Polskie à propos francuskojęzycznej oceny tłumaczenia literackiego w ujęciu komparatystycznym, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2000 / Tom 1, s. 127 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Polskie à propos francuskojęzycznej oceny tłumaczenia literackiego w ujęciu komparatystycznym", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2000 / Tom 1", pages = "127 - 130" }
-
Problematyka interkulturowości, wielokulturowości i trans-kulturowości w świetle badań glottodydaktycznych Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2010 / Tom 6 / s. 211 - 2162010CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Problematyka interkulturowości, wielokulturowości i trans-kulturowości w świetle badań glottodydaktycznych , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2010 / Tom 6, s. 211 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Problematyka interkulturowości, wielokulturowości i trans-kulturowości w świetle badań glottodydaktycznych ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2010 / Tom 6", pages = "211 - 216" }