Małgorzata Niemiec-Knaś
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Cele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświaty Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2006 / Tom 5 / s. 79 - 822006CZYSTY TEKST
Małgorzata Niemiec-Knaś, Cele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświaty , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2006 / Tom 5, s. 79 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Niemiec-Knaś", title = "Cele kształcenia ogólnego a cele nauczania języków obcych w obliczu reformy systemu oświaty ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2006 / Tom 5", pages = "79 - 82" }
-
Qualitative Interviews in der Fremdsprachenforschung Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2014 / Tom 10 / s. 97 - 1072014CZYSTY TEKST
Małgorzata Niemiec-Knaś, Qualitative Interviews in der Fremdsprachenforschung, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2014 / Tom 10, s. 97 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Niemiec-Knaś", title = "Qualitative Interviews in der Fremdsprachenforschung", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2014 / Tom 10", pages = "97 - 107" }
-
Primärspracherwerb der Kinder ethnischer Minderheiten und ihre Zwei-sprachigkeit Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2000 / Tom 1 / s. 105 - 1092000CZYSTY TEKST
Małgorzata Niemiec-Knaś, Primärspracherwerb der Kinder ethnischer Minderheiten und ihre Zwei-sprachigkeit , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2000 / Tom 1, s. 105 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Niemiec-Knaś", title = "Primärspracherwerb der Kinder ethnischer Minderheiten und ihre Zwei-sprachigkeit ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2000 / Tom 1", pages = "105 - 109" }
-
Nowa rola pracowni językowej w zreformowanej szkole Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2001 / Tom 2 / s. 113 - 1162001CZYSTY TEKST
Małgorzata Niemiec-Knaś, Nowa rola pracowni językowej w zreformowanej szkole , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 113 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Niemiec-Knaś", title = "Nowa rola pracowni językowej w zreformowanej szkole ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "113 - 116" }
-
Wizerunek nauczyciela w nauczaniu dwujęzycznym Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2003 / Tom 4 / s. 119 - 1242003CZYSTY TEKST
Małgorzata Niemiec-Knaś, Wizerunek nauczyciela w nauczaniu dwujęzycznym , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 119 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Niemiec-Knaś", title = "Wizerunek nauczyciela w nauczaniu dwujęzycznym ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "119 - 124" }
-
DaF-Unterricht im Polnischen Lyzeum aus der Perspektive von der Hattie-Studie Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2016 / Tom 12 / s. 157 - 1662016CZYSTY TEKST
Małgorzata Niemiec-Knaś, DaF-Unterricht im Polnischen Lyzeum aus der Perspektive von der Hattie-Studie, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2016 / Tom 12, s. 157 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Niemiec-Knaś", title = "DaF-Unterricht im Polnischen Lyzeum aus der Perspektive von der Hattie-Studie", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2016 / Tom 12", pages = "157 - 166" }