Piotr Wachowicz
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 201 - 2122010CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 201 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "201 - 212" }
-
Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 673 - 6822009CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 673 - 682
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "673 - 682" }