Michał Roge
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Zmiany w funkcjonowaniu serwisu społecznościowego Facebook i ich wpływ na jego użyteczność marketingową Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2013 / Numer 287 / s. 169 - 1792013CZYSTY TEKST
Michał Roge, Zmiany w funkcjonowaniu serwisu społecznościowego Facebook i ich wpływ na jego użyteczność marketingową, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2013 / Numer 287, s. 169 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Roge", title = "Zmiany w funkcjonowaniu serwisu społecznościowego Facebook i ich wpływ na jego użyteczność marketingową", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2013 / Numer 287", pages = "169 - 179" }