-
Innowacje w bankowości komercyjnej : ujęcie marketingowe Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 281 - 2882016CZYSTY TEKST
Dorota Bednarska-Olejniczak, Innowacje w bankowości komercyjnej : ujęcie marketingowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 281 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Innowacje w bankowości komercyjnej : ujęcie marketingowe", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "281 - 288" }
-
Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 237 - 2502015CZYSTY TEKST
Dorota Bednarska-Olejniczak, Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 237 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "237 - 250" }
-
Marketing a technologia : szanse i zagrożenia Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 439 - 4462004CZYSTY TEKST
Dorota Bednarska-Olejniczak, Sylwia Wrona, Jarosław Woźniczka, Marketing a technologia : szanse i zagrożenia, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 439 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bednarska-Olejniczak, Sylwia Wrona, Jarosław Woźniczka", title = "Marketing a technologia : szanse i zagrożenia", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "439 - 446" }