Olga Werner
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Korzyści wynikające z wykorzystania mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku organizacji Opublikowano w: Obronność - Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej 2016 / Numer 3(19) / s. 365 - 3752016CZYSTY TEKST
Olga Werner, Korzyści wynikające z wykorzystania mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku organizacji, Obronność - Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej, 2016 / Numer 3(19), s. 365 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Werner", title = "Korzyści wynikające z wykorzystania mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku organizacji", journal = "Obronność - Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej", issue = "2016 / Numer 3(19)", pages = "365 - 375" }