Ewa Frąckiewicz
11 artykuły w 8 czasopismach
-
Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie pozyskiwania wiedzy o klientach sieci handlowych – wybrane zagadnienia Opublikowano w: Studia Informatica Pomerania 2016 / Numer 1(39) / s. 5 - 142016CZYSTY TEKST
Katarzyna Bilińska-Reformat, Ewa Frąckiewicz, Ewa Frąckiewicz, Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie pozyskiwania wiedzy o klientach sieci handlowych – wybrane zagadnienia, Studia Informatica Pomerania, 2016 / Numer 1(39), s. 5 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bilińska-Reformat, Ewa Frąckiewicz, Ewa Frąckiewicz", title = "Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie pozyskiwania wiedzy o klientach sieci handlowych – wybrane zagadnienia", journal = "Studia Informatica Pomerania", issue = "2016 / Numer 1(39)", pages = "5 - 14" }
-
Wpływ starzenia się ludności na zarządzanie przedsiębiorstwem : aspekty marketingowe Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 11 - 202017CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Wpływ starzenia się ludności na zarządzanie przedsiębiorstwem : aspekty marketingowe, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 11 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Wpływ starzenia się ludności na zarządzanie przedsiębiorstwem : aspekty marketingowe", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "11 - 20" }
-
Opinie i postawy mieszkańców regionu szczecińskiego wobec tradycyjnych i nowoczesnych zachowań konsumpcyjnych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 23 - 292010CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Opinie i postawy mieszkańców regionu szczecińskiego wobec tradycyjnych i nowoczesnych zachowań konsumpcyjnych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 23 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Opinie i postawy mieszkańców regionu szczecińskiego wobec tradycyjnych i nowoczesnych zachowań konsumpcyjnych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "23 - 29" }
-
Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 53 - 612016CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "53 - 61" }
-
Zmiany modelu relacji biznesowych w środowisku wirtualnym Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2013 / Tom 21 / Numer 1 / s. 55 - 702013CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Zmiany modelu relacji biznesowych w środowisku wirtualnym, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2013 / Tom 21 / Numer 1, s. 55 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Zmiany modelu relacji biznesowych w środowisku wirtualnym", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2013 / Tom 21 / Numer 1", pages = "55 - 70" }
-
Wykorzystanie globalnej sieci w procesie internacjonalizacji MSP Opublikowano w: Studia Informatica 2015 / Tom 36 / s. 65 - 742015CZYSTY TEKST
Adriana Ćwiertnia, Ewa Frąckiewicz, Wykorzystanie globalnej sieci w procesie internacjonalizacji MSP , Studia Informatica, 2015 / Tom 36, s. 65 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Ćwiertnia, Ewa Frąckiewicz", title = "Wykorzystanie globalnej sieci w procesie internacjonalizacji MSP ", journal = "Studia Informatica", issue = "2015 / Tom 36", pages = "65 - 74" }
-
Proces podejmowania decyzji marketingowych a marketingowy system informacyjny Opublikowano w: Studia Informatica 1999 / Tom 12 / s. 139 - 1511999CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Proces podejmowania decyzji marketingowych a marketingowy system informacyjny , Studia Informatica, 1999 / Tom 12, s. 139 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Proces podejmowania decyzji marketingowych a marketingowy system informacyjny ", journal = "Studia Informatica", issue = "1999 / Tom 12", pages = "139 - 151" }
-
Innowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwa Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 149 - 1582004CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Innowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 149 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Innowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwa", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "149 - 158" }
-
Szczecin Region Polish companies' behaviour against foreign competition Opublikowano w: Folia Oeconomica Stetinensia 2002 / Tom 1(9) / s. 157 - 1682002CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska, Szczecin Region Polish companies' behaviour against foreign competition, Folia Oeconomica Stetinensia, 2002 / Tom 1(9), s. 157 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska", title = "Szczecin Region Polish companies' behaviour against foreign competition", journal = "Folia Oeconomica Stetinensia", issue = "2002 / Tom 1(9)", pages = "157 - 168" }
-
Styl życia a aktywność sportowa i rekreacyjna na przykładzie studentów wybranych uczelni wyższych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 78 / s. 179 - 1952011CZYSTY TEKST
Paweł Chlipała, Ewa Frąckiewicz, Styl życia a aktywność sportowa i rekreacyjna na przykładzie studentów wybranych uczelni wyższych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 78, s. 179 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Chlipała, Ewa Frąckiewicz", title = "Styl życia a aktywność sportowa i rekreacyjna na przykładzie studentów wybranych uczelni wyższych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 78", pages = "179 - 195" }
-
Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 407 - 4192015CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 407 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "407 - 419" }