Mateusz Grzesiak
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Young Consumers Behaviours in Social Media and Their Impact on Personal Brand Development = Zachowania młodych konsumentów w mediach społecznościowych i ich wpływ na kształtowania marki osobistej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 2 / s. 57 - 722019CZYSTY TEKST
Katarzyna Bilińska-Reformat, Mateusz Grzesiak, Young Consumers Behaviours in Social Media and Their Impact on Personal Brand Development = Zachowania młodych konsumentów w mediach społecznościowych i ich wpływ na kształtowania marki osobistej , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 2, s. 57 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bilińska-Reformat, Mateusz Grzesiak", title = "Young Consumers Behaviours in Social Media and Their Impact on Personal Brand Development = Zachowania młodych konsumentów w mediach społecznościowych i ich wpływ na kształtowania marki osobistej ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 2", pages = "57 - 72" }
-
Proces produkcji oprogramowania w warunkach geograficznego rozproszenia : technologia i zastosowania Opublikowano w: Studia Informatica 2007 / Tom 21 / s. 91 - 982007CZYSTY TEKST
Mateusz Grzesiak, Proces produkcji oprogramowania w warunkach geograficznego rozproszenia : technologia i zastosowania, Studia Informatica, 2007 / Tom 21, s. 91 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Grzesiak", title = " Proces produkcji oprogramowania w warunkach geograficznego rozproszenia : technologia i zastosowania", journal = "Studia Informatica", issue = "2007 / Tom 21", pages = "91 - 98" }
-
Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 333 - 3412017CZYSTY TEKST
Mateusz Grzesiak, Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 333 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Grzesiak", title = "Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "333 - 341" }