-
Relacje organizacji wielkopowierzchniowych z klientami w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 192 - 2002009CZYSTY TEKST
Katarzyna Bilińska-Reformat, Relacje organizacji wielkopowierzchniowych z klientami w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 192 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bilińska-Reformat", title = "Relacje organizacji wielkopowierzchniowych z klientami w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "192 - 200" }
-
Strategie marketingowe organizacji wielkopowierzchniowych w Polsce a budowa relacji z rynkiem na przykładzie sieci Tesco Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 24 - 312007CZYSTY TEKST
Katarzyna Bilińska-Reformat, Strategie marketingowe organizacji wielkopowierzchniowych w Polsce a budowa relacji z rynkiem na przykładzie sieci Tesco, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 24 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bilińska-Reformat", title = "Strategie marketingowe organizacji wielkopowierzchniowych w Polsce a budowa relacji z rynkiem na przykładzie sieci Tesco", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "24 - 31" }
-
Young Consumers Behaviours in Social Media and Their Impact on Personal Brand Development = Zachowania młodych konsumentów w mediach społecznościowych i ich wpływ na kształtowania marki osobistej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 2 / s. 57 - 722019CZYSTY TEKST
Mateusz Grzesiak, Katarzyna Bilińska-Reformat, Young Consumers Behaviours in Social Media and Their Impact on Personal Brand Development = Zachowania młodych konsumentów w mediach społecznościowych i ich wpływ na kształtowania marki osobistej , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 2, s. 57 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Grzesiak, Katarzyna Bilińska-Reformat", title = "Young Consumers Behaviours in Social Media and Their Impact on Personal Brand Development = Zachowania młodych konsumentów w mediach społecznościowych i ich wpływ na kształtowania marki osobistej ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 2", pages = "57 - 72" }